Seneste nyheder og artikler
Ivo & Martha indtog podiet i Berlin
This article is available in:
I weekenden deltog Ivo og Martha ved Berlin Dance Festival, hvor de stillede op i WDSF Youth Standard. Her leverede de en overbevisende indsats og dansede sig frem til en flot 3. plads i et stærkt internationalt felt.
Parret viste både stabilitet og kvalitet gennem hele turneringen og formåede at løfte deres niveau fra runde til runde. I finalen leverede de en sikker og velkontrolleret præstation, som rakte til en plads på podiet ved at vinde 3. pladsen i alle 5 danse.
Resultatet i Berlin kommer på et godt tidspunkt og fungerer som en vigtig opvarmning frem mod de næste store opgaver. Allerede i den kommende weekend går turen til Blackpool, hvor de skal konkurrere mod nogle af verdens bedste par. Herefter venter EM i Ynglinge Standard i slutningen af næste måned.
Vi ønsker Ivo og Martha stort tillykke med den flotte præstation i Berlin og held og lykke med de kommende turneringer 👏